Pe Facebook. Reclame dinamice și personalizate pentru HBO, Netflix sau Disney

Facebook lansează, la nivel global, o nouă funcție. Implementează noi tipuri de reclame: „dinamice” și „personalizate pentru utilizatori”, după cum spun oficialii companiei.Publicitate

În acest fel, branduri precum Netflix sau HBO pot obține mai mulți abonați, scrie SocialMediaToday.

Noua opțiune le permite brandurilor precum Netflix, HBO, Amazon Prime sau Disney să le sugereze oamenilor câteva „titluri” de pe platformele lor, pentru a-i atrage să se aboneze.

Lista cu exemplele de seriale sau filme va intra în algoritmul Facebook și apoi îi va viza pe utilizatorii care sunt interesați de acele titluri, prin like-uri la paginile serialului/filmului și la actorii/actrițele din acea producție.

„Cu ajutorul noilor reclame dinamice pentru serviciile de streaming, atunci când oamenii văd un anunț în feed-ul lor pot trece prin anunț și să vadă exemple de seriale sau filme care i-ar putea interesa, pe baza like-urile pe care le au pe Facebook și Instagram.

Odată ce un brand va propune câteva titluri de pe platforma sa pe Facebook, noi reclame dinamice vor oferi recomandări personalizate pentru fiecare utilizator”, spun cei de la Facebook, potrivit SocialMediaToday.

About The Author

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *